Internetowe dyski twarde

Jako że uczę się w szkole, a w szkole trzeba wymieniac między sobą materiały ( dajmy na to zeskanowane lekcje), zacząłem korzystać z internetu w tym właśnie celu. Na początku wsyzscy sobie wysyłali materiłay mailami, ale później ktoś wpadł na pomysł, żeby skorzystać z dysku internetowego.

Wszyscy moi znajomi zaczęli korzystać z www.edysk.pl

Klasowy login i hasło, wszyscy się logowali i zamieszczali materiały. Jednak ostatnio stwierdziłem, że 25 MB oferowane przez ten serwis, jest po prostu śmiesznie małą pojemnością.

Oprócz tak małej pojemności, nie jest zbyt wygodny w używaniu. Rozpocząłem więc poszukiwania czegoś co ułatwi mi (i innym) życie. Znalazłem.

1. Xdrive

Stworzony przez America Online serwis oferuje 5GB. Zaczhęcony tą przestrzenią, zaczałem sięrejestrować. Żeby skorzystać z xdrive, należy mięnazwę ekranową w AOL, lub a Istant Messanger’ze AOL. Jak najszybciej postanowiłem takową stworzyć. Jednak napotkało mnie rozczarowanie:

” Thank you for your interest in obtaining a screen name to use this service.
At this time, we are unable to register you for this service. We regret any inconvenience.”

Co w skrócie oznacza, że bardzo im przykro, ale nie mogą mnie aktualnie zarejestrować. Szkoda. Xdrive, mimo swoich możliwości, którymi się chwali, nie będiz edla mnie dostęny. Jeśli ktoś ma konto na AOL, i moze coś takiego wypróbować proszę napisać w komentarzach.

2. Box.net

Serwis, który oferuje z kolei tylko (aż) 1GB. Jest oczywiśćie możliwość rozszerzenia, ale za pieniądze, co mnie nei interesuje. Podobno, jak czytałem na jednym z for, da się ten rozmiar rozszerzać za darmo, ale w moim przypadku jakoś to nie wyszło… W dodatku, gdy spróbowałem załadować plik n amój nowy dysk, okazało się, ze w bezpłatnej wersji, można uploadować tylko pliki o maksymalnym rozmiarze 10 MB. Jednym słowem – lipa.

3. Dropboks

Dropboks jest serwisem również oferującym 1 GB. Prosty interfejs graficzny, nieskomplikowana obsługa, to zalety Dropboks. Ma jednak limit pojedynczego pliku – 50MB. Mogę tylko polecić, bo jak na serwisy, które testowałem, 50 MB to dużo.

4 . Mediamax

Mamy miejsca 25 GB . Jednak nie może się obejść bez ograniczeń. Maksymalna wielkośc pliku to 25 MB, a nasz maksymaly trnasfer to 1GB/miesiąc. Całkiem wygodna obsługa. Dla niewymagających również polecam.

Osobieśice chyba zacznę korzystać z Dropboks, albo nadal będę wysyłał od siebei samego pliki na skrzynce mailowej…

8 odpowiedzi na „Internetowe dyski twarde

  1. Ola W pisze:

    Widzę Kuba, że się rozkręcasz :) no ładnie, ładnie, bardzo ciekawe, ale mi edysk w zupełności wystarcza, może oprócz tego, że mam na nim 4 konta ;p

  2. Basia pisze:

    sprawdz Chomikuj.pl to padniesz:)

  3. paffelek pisze:

    a widziales polski wynalazek? http://www.wrzutnik.pl

  4. eddiii pisze:

    opis najlepszego dysku internetowego oraz programu partnerskiego platformu chomikuj znajdziesz poniżej
    Zapraszam

    http://chomikujemy.blogspot.com/

  5. Pamela pisze:

    Very good information. Lucky me I came across your
    site by chance (stumbleupon). I’ve book-marked it for later!

  6. Alberta pisze:

    On the internet dating is fast becoming the most effective
    way for singles to meet and date. On the internet dating
    solutions generally permit individuals to supply individual information then search for other individuals utilizing criteria such as age range, gender and place.
    Most websites permit members to upload pictures and browse the pictures
    of other people. The goal of online dating websites is to aid individuals
    establish meaningful relationships in their individual lives.
    Sites may offer extra services, including webcasts, on the internet
    chat dating and message boards. Web sites typically enable people
    to register free of charge but may supply solutions which demand a monthly fee.
    Numerous websites are broad-based, with members from a variety of
    backgrounds looking for distinct types of relationships.
    Other sites are much more particular, depending on
    the type of members, interests, location, or partnership desired.
    U.S. residents spent $469.five million on online dating and personals in 2004, the largest segment of “paid content”
    on the net, based on a study carried out by the On-line Publishers Association
    (OPA) and comScore Networks.

  7. Hello there! Would you mind if I share your blog with my twitter group?

    There’s a lot of people that I think would really appreciate your content. Please let me know. Thanks

  8. Hello! I’ve been reading your weblog for a while now and finally got the bravery to go
    ahead and give you a shout out from Houston Tx! Just wanted to tell you keep up
    the good work!

Skomentuj

